20 Aralık 2011 Salı

TAI-hayat mutlu fotograflar biriktirmektir

TAI ye 16 kasım 2006 da 1 yıl çalışmak üzere gittim, 5 yıl bir buçuk ay sonra ayrıldım.... güzel insanlar tanıdım. Emel Çengel , Emel Aköz, Nazan Yiğit, Nilgün Ertürk ve daha niceleri.... Uzak Doğudan insanlar tanıdım, çirkin ama güleryüzlü insanlar, iyi insanlar, Sigit, Edy, Pendi, Hanefi.... Fransız güzel insanlar Philippe, Jean Charles, Christian ve daha niceleri.... güzel günlerdi...

  
Atak binası, böceklerin vızırtısı, kuşların cıvıltısyla huzur dolu bir yerdi. Yağmur yağınca çatıya düşen her damlanın düşüşünü dinlerdim...


Bisikletim ve kesildiğine yas tuttuğum bir çınar....


Havuz kenarında banklar...


Merdiven başındaki bu ağacı seviyordum, kestiler....baharda tepeden tırnağa beyaz kesiliyordu... Orhan Veli yi işinden eden ağaç diyordum ben ona... kesildiği gün yüreğim sızladı, yerinde yeller esiyordu, insanoğlu çok hain ....


TAI de ilkbahar... arkamızdaki ağaç pembe, bir gün bir rüzgar esti ve bütün çiçeklerin  dökülüşünü gördüm... doğa ben seni çok seviyorum .... doğuşunu, esişini, patlayışını ve sessizliğe gömülüşünü seviyorum ... sana karışacağım gün küçük sarı bir papatya olup ben de iki taşın arasından kaldırımda yürüyen birine gülümseyeceğim...


Bir varmış bir yokmuş....evvel zaman içinde kalbur saman içinde yemyeşil bir bahçe varmış, insanlar ordaki sıralara oturup birbirlerine masallar anlatırlarmış... bir gün kendilerinin de bu masalın bir parçası olacaklarını bilmeden yaşarlarmış....


Canım kedi, ablalar senin farkında olsalardı bu kare bu kadar güzel olur muydu ?


Ne gazeteler okudum ben orda ....

ne kitaplar...


ne arkadaşlıklar kurdum .....Şenil, Satı ve Hale yle on çayında muhteşem bir gün ....

Hale cim ..... güzel gülüşlü kadın ....


Sevgili Yunus, TAI nin cankurtaranı mıydı bilmem ama benim cankurtaranım, candan dost...  


Siz farkında değildiniz ben her gün aranızda yürüyüp dilekler tutuyordum ve akşam olunca yıldızlar yağıyordu üstüme, bütün dileklerim yerine geliyordu ....


Aylardan mayıs olmalı, belki haziran, Demet daha emekli olmamış, Nazan henüz taşınmamış....


Fotograflarda anı yakalamak önemlidir...


  Cakeland in cömert sahibi Ahmet bey....

Dilek le çay ocağında .....


Seninle bir dakika mutlandırıyor beni ,
Bir dakika siliyor canım yılların özlemini .... ne ilgisi var ? bilmem ....
alanda doğum günü kutlaması ....


Sabena İspanyol ekibiyle beraber ....


Yvan ın kına gecesi.....


Bizim kına gecemiz olmadı olsun, 24 yıl sonra kına yakmak ta bizim marifetimiz ...


THALES ofis te bir doğum günü ....


Dut ağacının altından havuzu seyretmek....



Ördeklerin havuz keyfi, sıcak yaz günlerinde kıskanıyoruz...


Servis arkadaşımız Ayşe...


TAI Anıtkabir de ....


Arif Özyılmaz...


Harika bir resim oldu....


Gülsen hanım ve Saba cım ....


Sevgili Sait ....


Haluk abi hoşgeldin...


Hülya cım hoşgeldin....


Güzellik....


Tunacım ve Ayşen...



Plates grubu....


Arkadaşlar....


Serdar Taşbilek, Emel hanım ve Gülsen hanım ....


Gülsen hanımla çalışmak büyük keyifti, güzel insan Gülsen hanımla ....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder