18 Aralık 2011 Pazar

Hayatı güzelleştiren bir sanat :ŞİİR

EN SEVDİĞİM ŞİİR


Bu şiiri neden seviyorum diye düşündüm….  okuyorum okuyorum çok sevdim ben bu şiiri … aslında içinde aşk yok, sevgi sözcükleri yok ama bir şey var, bana dokunan bir his …. henüz söze dökülmemiş bir aşk, bir başlangıç var, başlayan bir şey, bir umut … onun gelişinden duyulan bir mutluluk.... pencereyi açıp temiz havayı içine çekmek gibi .... İki noktanın birbirine doğru gelişi gibi ….  


HELAL
...............


Karlı bir gündü çıkıp gelmiştin


Ellerim ellerine değmemişti daha


Kar içindeydi yüzün saçların


Karın kokusu yanaklarında


Mendilimle kaşlarını silmiştim….



Cahit Külebi




Cahit Külebi Anadolu yu, köyleri , kamyonları, sıradan insanları anlatan ilk şairlerimizdendir. Türkçe yi severek, rahat kullanır, abartmaz. Onun şiirlerini okurken su içer gibi mutlu olmak mümkündür. 
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder