27 Aralık 2011 Salı

ERTUĞRUL GÜNAY NE YAPACAK ŞİMDİ ?

Bir haftadır çok saygı değer AKP kültür bakanı Ertuğrul Günay dan, Kars taki “İnsanlık anıtı” adlı heykel için, başbakanın ucube demediğini dinledik.  

Adam kırk dereden su getirdi  “Demedi, heykel için demedi, şunu demek istedi” diye erkek gibi açıklamalar yaptı. Aslında demek istiyordu ki :
“Bunu da yutun ne olur ki, altı üstü bir heykel, neler yutmadınız, yutun işte, duymamış olun. Güzel güzel gidiyoruz bakın, bu güne kadar kimler ne potlar kırmadı, hem ben bu ülkenin kültür bakanı olduğum sürece korkmayın şeriat meriat gelmez, ben teminatım…. ”  
sonunda öyle inandıki açıklamalarına yüzü kızarmadı, dinlerken benim yüzüm kızardı…  Ben ne yaptım ki?

Efendim tam inanmak üzereydik. “Demedi ayol koca başbakan dememiş işte, biz ne duyduğumuzu bilmiyoruz, Türkçe bilmiyoruz, Türkçe anlamıyoruz, ne hale geldik, kendi dilimizi anlamıyoruz filan, kafamız karışık, herhalde yanlış anladık" derken bir şey oldu:

Arap dünyasının şeriat önderlerinden ödüller almış, kadın erkek her şeriatçının kalbini fethetmiş, içmiş kadar hoş olan başbakan “Dedim” dedi. “Heykele ucube dedim”.

Ayol AKP bakanı olmak ne zor. Bence eli değmişken başbakanın Ertuğrul Günay a “yılın en iyi kıvıran bakan ödülü” vermesi gerek, hak etti !  
Ne zordur, birinin avukatlığına soyunmak!  nerden bileceksiniz, bir eliniz yağda bir eliniz balda, asıl Ertuğrul Günay a yazık !
Kolay mı millete “şunu demek istedi, bunu demek istedi” diye açıklamalar yapmak , aldığı maaşı hak etmek..

Ertuğrul Günay şimdi ne yapacak, hangi deliğe kaçacak çok merak ediyorum …. 70 milyon yanlış duymuştu hani? Bir haftadır başbakan şunu dedi , bunu dedi diye milli servet sayılan çenesini boşa yormuş demekki…. Adam “dedim” diyor. Hadi bakalım, heykel yıkılır mı yıkılmaz mı bilmiyorum, ben en çok Ertuğrul Günay ne yapar onu merak ediyorum.

Bu Ertuğrul Günay ın son şansı, insan dediğin onurlu olur, onurunu kurtarmak istiyorsa istifa eder, ben olsam istifa ederdim…
Ne olunca istifa edilecek, bu da mı yetmez ?   

Not:
Efendim merak eden varsa; Ertuğrul Günay yerinde duruyor, heykel yıkıldı ne yazık ki.... çünkü bu ülkede sanata saygı erozyona uğramış, onur bedava... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder