20 Aralık 2011 Salı

BAKLAVA

BAKLAVA

Bir gün sabah işe geldim ve bana gelen bir mail üzerine aşağıdaki daveti yazıp gönderdim : 
“Bütün ekibi yaptığı çalışmalardan dolayı kutlar, akşam saat 17:00 de toplantı odasında baklava partisine bekliyoruz.” 
Sonra içecekleri almak üzere kantine gittim, çok ağırdı, hepsini bir seferde taşımam mümkün değildi, yardım istedim ama “beklerseniz saat 3 te göndereyim” dedi , “mümkün değil, başladığım işi bitirmeliydim, beklemek ne demek ?”  iki sefer yapıp içecekleri garantiye aldım. Sonra baklava siparişi vermek gerekiyordu.  Gelen mailde mümkünse askeri üsten sipariş vermem isteniyordu, “ bir bildikleri var herhalde” dedim ve  TAI nin santralini aradım:
-          Askeri üssün kantin numarasını verir misiniz?”  
-          5119, dedi .
Aradım:
-          Burası santral dedi .
-          Peki, baklava yapılan kantini bağlar mısınız?  
-          Haaa dedi 4224, bağlıyorum .
-          Efendim akşam saat 5 için 2 kilo baklava siparişi vermek istiyorum,
-          Ama biz baklava yapmıyoruz ki, burası TAI , yanlış yeri aradınız, dedi.
-          Pardon, dedim. Tekrar 5119 u aradım .
-          Bana baklava yapılan yeri bağlar mısınız?
-          Haa 4744 dedi . dın.. dın.. dın bağlandı.
-          Efendim akşam saat 5 için 2 kilo baklava, diyecek oldum,
-          Hanfendi yanlış yeri aradınız,  diyip kapadı …. tekrar 5119 u aradım .
-          Kardeşim bana baklava yapılan dükkanı bağlar mısın?  
-          Haa 7712 dedi … inanmıyorum birbiriyle bu denli ilgisiz numaralar, her seferinde aynı adam mı çıkıyor karşıma, merak ettim …
Bağlanıyorum , bu sefer inşallah …
-          Bu akşam saat 5 için baklava siparişi…
-          Hanımefendi biz baklava yapmıyoruz, burası askeriye …
Biri şaka yapıyor olmalı … Bu adamlar beni işten attırır,  büyük bir risk alıyorum, bağlansaydım bile baklavanın istediğim saatte geleceğini kim garanti edebilir ?  vazgeçtim, kim ne derse desin Livayı arayacağım, soran olursa “işimi kaybetmek istemiyorum” diyeceğim.
Aradım, baklava şimdi odamda, masamın üstünde hazır ve saat 14:15, davet 17:00 de. Henüz görünürde kimse yok ama ben baklavanın tadına çoktan baktım... bu güne kadar yediğim en güzel baklavaydı J …  

2010 TAI hatırası....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder